EXAM RESULT !

| |


Assalammualaikum!

Wazzup people! Tuesday, yaa Tuesday! It's all about Tuesday. Fyi, last Tuesday, we the kmpp'ians, got our first PSPM result or final exam for first sem! Eh, masa last week sebelum sampai hari Tuesday tu fuh macam-macam aku dengar pasal result nih. Dengar teruk lah, 50 org bakal kena tendang lah, lepastu tiba-tiba naik 100 org kena tendang lah ==" 

Tiba-tiba bila dengar macam tu, hati aku dah dupdapdupdap! Gila kot! aku tak nak keluar lagi. Memang ahhh khabar angin macam tak berangin sangat nih tersebar sangat pantas all around the KMPP smpai lecturers pun sendiri confuse sbb diorang tak dengar apa-apa lagi.

Biasalah, hidup kalau tak menyebarkan "sesuatu" mana best! -_-' Tapi bila dah sampai ja hari Tuesday yg ditunggu-tunggu tuh fuh bedebar kot. Otw, dari lab Bio ke papan kenyataan tuh sempat lah tengok pelbagai reaksi kot ada yg menangis, melalak, melolong, menelefon mak bapak boifren gefren semua ada. Then, smpai je tgok result, cari-cari no matrik, tolak orang sikit, fuh! First thing i did, Alhamdulillah! tak kena tendang! Eventhough, im not quite happy with my result, but alhamdulillah. Rasa macam sedih hampakan mum & dad.

Tapi utk sem 2 ni InsyaAllah aku akan usaha lebih sikit, study, stay focus in kuliah walaupun dah focus tapi kawan-kawan suka cucuk, geletek, gosip, padahal aku pun sama huahua. But i really NEED to CHANGE my attitude to get what i want.

p/s : carilah hehe :)

0 Responses on "EXAM RESULT !"

Post a Comment