HMMMM..ENTAHLAHH

| |



I have one problem. 
The problem is hamboii bila suka dekat orang ja aku mesti macam sorang ja yang betepuk sebelah tangan ohh sungguh rasa diri ini tidak dihargai. HAHA. Entah laa sama ada aku ni yang syok sendiri ka atau memang ditakdirkan begini T__T


Aku tak tahu lah pulak kalau orang lain macam mana, but for me kalau aku betul-betul suka kan seseorang tu gerenti aku akan ingat dia macam orang gila. Pagi, petang, malam, subuh ehh tipu tuu tido lagi.Hewhewhew, Pokoknya, macam dia dah terpahat dengan paku sebesar alam lah kat otak aku nih.


So, that is my problem kalau aku betul-betul suka kan sorang2 nih. And now memang ada pun. Dan situasi yang sama dah berlaku LAGI macam dah diceritakan sebentar tadi! Oh sungguh lame! 2nd time??!! Apa kau ni hafifi !! 


And yaa, aku memang tak bole nak buat apa, aku tak reti nak buat apa sebab aku tau aku memang sorang-sorang ja yang fikirkan dia. Tapi dia tak ponngg T__T Dia ni ada mata yang sangat comeii omeii. Sebab tu laa aku suka! FYI, aku memang tak bole tengok mata2 yg comei, cantek serius my heart will melt! *so sapa mata cantik sila lari cepat-cepat* Mata dia ni macam magnet, bila aku tengok sekali gerenti macam orang kena pukau and sebab tu aku elak dari bersemuka dengan dia.


And bila terserempak kat dewan kuliah ka, kafe ka gerenti aku akan malu-malu, ayat macam iklan gigi palsu Polyden kau hafifi! Tapi yang lagi malang, aku rasa dia dah berpunya T____T 


========================================================================


So, i have some tips on "how to forget people that we love" haha geli lah, and i would to share it and you can apply if you have the same lame problem like me T___T




Good luck hafifi T___T and matrikulasi tinggal lagi 3 minggu untuk jumpa dia T_______T
Adakah aku cukup kuat untuk ini?????? Hmmm entahlahhh.....



0 Responses on "HMMMM..ENTAHLAHH"

Post a Comment