Senarai Kesyukuran yg saya mmg bersyukur!

| |


(hehe besyukur kena letak gambar sopan tehehe =D)





SENARAI KESYUKURAN HAFIFI ABU BAKAR!




1) saya bersyukur saya dilahirkan sbgai seorang lelaki.


2) saya bersyukur saya dilahirkan sempurna akal fikiran dan cukup semua jari, amin!


3) saya bersyukur saya dilahirkan dalam keluarga yg aman damai tanpa ada sebarang masalah.


4) saya bersyukur saya dilahirkan anak ketiga daripada 4 org adik beradik dan ada abang, kakak, dan adik! saya ada smuanya! syukur!


5) saya bersyukur saya maseh ada datuk dan nenek dan bole balik beraya stiap tahun!


6) saya bersyukur tidak ada penyakit kronik.


7) saya bersyukur ada kawan2 yg baik hati tolong saya walaupun stengahnya sgt pentingkan diri.


8) saya bersyukur tidak perlu ulang alik ke bandar yg jauh sbb rumah saya dalam bandar dan sebelah JUSCO.


9) saya bersyukur bila smua org dapat terima saya seadanya.


10) saya bersyukur dapat tulis dan baca tanpa sebarang masalah mengeja terima kasih cikgu!


11) saya bersyukur hidung saya tinggi dan bukan penyet macam jambu alhamdulillah.


12) saya bersyukur saya tidak perlu berebut komputer/laptop bila nak online internet dengan adik beradik saya.


13) saya bersyukur masih kuat utk melakukan kerja2 yg memerlukan tenaga.


14) saya bersyukur kami sekeluarga dapat kasih sayang drpada smua ahli2 keluarga.


15) saya bersyukur dilahirkan untuk menjadi tinggi dan tidak perlu mntak bantuan org ambikkan barang atas almari.


16) saya bersyukur saya ditmpatkan di kelas 5 Harmoni


17) saya bersyukur ada 9 org tambahan adik beradik disekolah dan campur saya 10 org!


18) saya bersyukur duduk sebelah asyraf zuhaili dan dia mmg seorg yg pendengar masalah saya yg gedabak besar!


19) saya bersyukur bila dapat kongsi senarai kesyukuran ni ngan semua org.


20) saya bersyukur tak pernah naik pentas perhimpunan secara paksaan tapi sukarela pernah.


21) saya bersyukur sekarang saya sedang bercuti.


22) saya bersyukur tidak perlu botak ke sekolah dulu.


23) saya bersyukur Yaacob's family smua gempak habes dan sporting gila.


24) saya bersyukur bila semua org happy saya pun dapat rasa kehappian mereka.


25) saya bersyukur mempunyai ayah yg rajin bekerja dan baik hati dan emak yg rajin kemas rumah dan baik hati jugak!


26) saya bersyukur sbb kawasan rumah saya ada hospital, balai bomba, balai polis, mpsp dan tnb yg dekat.


27) saya bersyukur setiap kali masok dapur dan bukak peti sejuk ada vitagen faveret!


28) saya bersyukur walaupun saya seorg yg agak gila dan ramai maseh layan saya seadanya.


29) saya bersyukur bila saya sedih semua tenangkan saya dan xbiarkan saya sendirian nanges macam mati bini.


30) saya bersyukur sbb saya ada banyak kenangan dalam hidup! dan byk lagi benda saya nak syukur


Saya akan sentiasa bersyukur dengan setiap nikmat dan kurniaan Tuhan kepada saya. Terima kasih :)

0 Responses on "Senarai Kesyukuran yg saya mmg bersyukur!"

Post a Comment