berdebar~

| |

Salam peeps!


oh! memandangkan saya ialah pelajar dan sdg menunggu kputusan SPM yg bakal keluar x lama lagi, hari-hari saya sngguh bedebar! asyik fikir pasal result saje! dan ada yg ckap result akan keluar this 28/2 dan ada yg ckap 14/3!! huaaaa! gilaaaa! Ya Allah! hambamu mintak agar kputusan yg bakal kluar bakal cemerlang! amin! ohh, dan hari ni kputusan STPM kluar! wah bestnye! Congrats kpada kakak2 dan abg2 yg berjaya! SMKP the best!



bangga kakak2 dan abg2 masok paper! Congrats SMKP!


dan cakap pasal sekolah tiba-tiba rindu kawan2 a.k.a adik beradik! hmmmm, diorng dah macam org yg paling aku syggg dlam dunia besides my Yaacob's family! Tehehe.


ohh, saya sangat-sangat rindu waktu sekolah! rasa macam nak sekolah balik jaa! plizz cikgu ambik saya balik hehe.



rasa mcm adik beradik dah kami. yaaa, we're really close! rasa mcm keluarga sendiri belah lain ibu dan ayah dah!





dan tersangat rindu on my debate team BM and English! sangat seronok bila dapat kalahkan sekolah-sekolah lain hehe bongkak nya!





hehe, ni masa form 3..terpilih jadi the Fox! hahaha. walaupun dapat 2nd runner up kan, im really had so much fun! miss u too drama compttion!




haha. ni gambar saya posing je lebih tak potong pun ayam tu! HAHA. ehh ok what jadi photographer of the day! huahua!




p/s: rindu korang 5Harmoni a.k.a 5Hingaq! Aku doakan semoga kita dapat keputusan yg cemerlang sejajar dengan segala usaha kita ok! amin amin! Good luck guys!

0 Responses on "berdebar~"

Post a Comment