sumpah penat!

| |

assalammualaikum,

hello kawan2!


oh, lama suda aku x tulis blog! serius busy plus penat. so just nak cerita la kan apa la sangat dia kerja smpai penat la busy la kalah perdana menteri tehehe. hehe saya hanya bekerja sebagai part time promoter di sebuah kedai baju je. hehe. gila sumpah aku dapat promoter, supervisor yg sgt baik sbb selalu bagi cuti hehe dan xpayah buat kerja langsung a.k.a lipat baju, sapu smpah, lap cermin, buang smpah etc. just layan customers and bukak bil je :)



owh ni erra, kawan sekelas yg agak gila dan selalu gila -_-" erra ni dia brand lain dan saya lain. sebelah2 je pun. so sembang x ingat dunia laa



sepatutnya kena pakai uniform putih, tp raya cina terus bagi pkai bebas. xda org apa lg begambar laa. hehe.


haa nak kenalkan tu yg tengah2 tu baju oren tu my promoter! agak gila dan sgt baik hehe. yg baju putih tu pulak auntie part time jugak. kami dua org suka sgt kacau dia. sgt baik dan dah mcm family kami! tp auntie dah berenti sbb tlong anak dia. so, aku ngn erra sedeh dan bergelingan lah airmata ehhehe.



second day of raya cina! mcm biasa begambar lagi.



hahaha. punya ganas kami sampai panjat meja2! hehe time rehat.

dan banyak lagi cerita yg akan diceritakan cewah. stay tuned!


stay safe,
be positive

hafifi abu bakar.

0 Responses on "sumpah penat!"

Post a Comment