Whatever.

| |

Assalammualaikumm..


Hadoi rasanya lama dah tak berupdate blog ni. Bukan sbb apa sibuk gila. Sibuk la sangat kan hafifi sampai takda masa nak menulis.


By the way, guys aku (saya terpaksa ganti kpada "aku" supaya kegeraman lebih terasa) haa! aku kan ada laa sorg mamat @ minah sebab saya tak pasti apa jantina dia sebenarnya khunsa kot! haha. dia ni mulut tu nak kata ok tu tak sangat la tp boleh tahan. Aku pun tak tahu la apa masalah dia sebenarnya. Posting bagai nak rak kat blog ni cakap tut.......


HAHA. sorry tak boleh nak gitau takut mengaibkan dia pulak. Tapi aku sabar ja sebenarnya. Ye la kan, dulu aku ajak dia ni nak gi mana-mana ok je. Sekarang, haaamboiii belagak kalah DIVA! xdak masa la, penat laa, uhhh.. So, aku pun ambik keputusan untuk melakukan smua kerja by myself a.k.a sorang2.


Dah dia taknak so buat apa kita nak sibuk ajak dia kan. Belagak DIVA sangat kan! Pastu sibuk la tulis kat wall facebook la, blog la cakap ala-ala (taknak tulis sebijik2 malas satgi perasan pulak) dia cakap "menyesal dapat kawan macam ni" , " anak babi la" , dan macam-macam. Hello! sekarang baru kau tau siapa "LUPA" siapa yaa! Lain kali kalau nak berbahasa tu beradab sikit jgn  nak main sound ja. Diri tu dah bagus sangat? PEHLIZ -__-


Dan sekarang nampak sangat yang "dia" ni nak kawaaaaaaan dengan aku. HAHAHA. aku ni sebenarnya bukan nak tehegeh2 sangat nak ada kawan mcam kau! Perangai kau macam DIVA VA  tu membuatkan aku meluat! Jangan perasan diri tu bagus dan aku tehegeh nak cari kau bila aku perlu. Sedar diri sikit tu sebelum nak mengata orang. Aku pun bukan perfect sangat! aku just nak cakap kat sini yang kita perlu perbaiki diri sendiri untuk melepasi satu tahap di mana diri kita sentiasa di hargai!




So, siapa-siapa perasan dan terasa ambikk...entry kali ni untuk kau! Opss, yang pasti aku bukan budak-budak tak cukup umur atau tak matang nak maki hamun, caci-caci, mencarut!



AKU JUST NAK CAKAP KAT KAU SEKARANG :-



p/s : sorry kalau bahasa agak kasar dan semoga dia sedar diri. amin! 

0 Responses on "Whatever."

Post a Comment