CONFUSED?

| |

Assalammualaikum,

I dont know where to start.  Aku confused dengan perasaan aku sendiri. Aku tak tahu sama ada perasaan ni betul ke tak. Perasaan ni muncul pun jarang gila. Aku tak tau sama ada aku suka dia atau tak.


Tapi bila ja aku tengok dia macam minat orang lain, perasaan aku "ni" tiba-tiba muncul dan mula lah rasa macam cemburu padahal aku tak ada apa-apa pun dengan dia. Aku anggap dia sebagai kawan ja. Uhhh, adakah aku suka dia atau apa nih?


But, dia bagi aku seorang kawan yang baik, a good listener. Tapi entah. Aku tau ramai lagi yang suka dia. Tak mungkin dia akan suka aku kan. Hmmm. 




Sapa-sapa tahu apakah perasaan ini??


2 Responses on "CONFUSED?"

  1. itu memang perasaan suke :)
    tapi xpe kalau kita suka orang dlam diam. kalau kita suka seseorang, jangan kita beritahu dia. beritahu allah sebab allah yang kawal hatinya untuk menyukai kita balik :)

    Unknown says:

    Hmmmmmm,
    Thanks for the nasihat.
    :)

Post a Comment