KAMERA BARU !

| |

Assalammualaikum,

Saje nak mengupdate pasal camera baru dipasaran ewahh! Ala camera si yuna pakai tuh kat tv yang dok lari dengan budak-budak tuh haha. Tak tahu lagi ke? Ala yang dia cakap "setiap gambar ada lagu!" 

Cantik kot dia punya gambar. Cuba tengok gambar-gambar disediakan. Maaf lah gambar aku je yang buat kualiti gambar tak lawa haha. Kalau orang lain gerenti lawa lah! 

Muka nak mintak lempang 40kali -.-

Haha. Lagi gambar yg buat kualiti gambar terjejas hewhewhew.

Cantik kan view nih! Tengoklah siapa ambik!

Siapa-siapa yang baru nak menceburkan diri ewahh ayat tak lah siapa yang baru nak beli camera tuh sila lah beli camera yuna tuh sebab harga pun berpatutan, ringan, best gila! Oklah assignment Math, Chemist, Bio, Eng taksiap lagi! Kena buat cepat! Okbai..


p/s: nanti akan diupdate guna model yang lebih cantik/hensem baru kualiti gambar sebenar lagi menyerlah hehe :)

12 Responses on "KAMERA BARU !"

  1. nice header..
    follow awak yea.
    jom join segmen blog balqis ?
    :)

    Hey balqis, Thanks :)
    Follow2..
    Segmen apa tu? jom nak join :)

    ezzu says:

    gmbr first tu muka sposen...hahaha..

    HAHAHA..muka nak mintak lempang tuh.
    tolong lempang ezzu hehe..

    cantiknya gambar ni.. teringin nak ada kemera ni satu. tapi belum ada duit nak beli. insya allah ada rezeki lebih akan beli jugak kemera ni :)

    Gambar mmg cantik tapi model nya muahaha..
    InsyaAllah,
    ada rezeki ada lah nnti amin :)

    Kartini says:

    wa. cool la blog ni . first time dtg ni :D bdw cmra result lookin great !

    Kartini: Hehe, thanks. selalu la melawat tehehehe..ya the camera is great!

    wah, cantikla gambar dia..belum ada ongkos nak belinye hehe

    follow sini :)

    hehe. gambar memang cantik. takpe nnti ada lebih beli le :)

    Done follow! :)

    Done follow u ~ :) BTW nice blog . Kalau sudi . Follow sy jgk. http://rock-secretonlinegurlzz.blogspot.com/

    kiasatina : Thanks!:) i'll follow u back.

Post a Comment