#CINTA ITU BUTA! :D

| |


"Im sorry i wasted time on you. 
Im sorry i let you hurt me, 
You were clearly my wrong person."

Ok, mari kembali terbang ke zaman lampau pada tahun 2005, pada umur 12 tahun, masih sorang pelajar darjah enam dan kononnya senior kepada budak2 darjah 3,4,5 padahal tak ingat diri pun sama budak jugak. 

Time tu ada tersuka dekat budak kelas pandai la kelas first dan ya aku di kelas yang kedua T_T tiba-tiba turun kelas sebab masa darjah 5 kalut sangat main dan start bibit-bibit cinta. Oh, puitis nya aku time tuh. Malunya bila kena turun kelas dekat "gepren" yg satu kelas time tu. Tapi tak mengapa. Bila exam aku perfome bagus2 sampai dapat no.1 sebab taknak kecewa kan "gepren"

Aku mula suka dekat "gepren" nih sebab dia dulu sorang ja yang macam terbang muncul di kancah otak aku! Dia yg comel dengan pakaian pengawas yg baju letak dalam skirt dalam panjang mengurai. Tapi tapi tapi kami tak pernah pun declare kami nih pasangan huahuahua. Kiranya aku macam just suka suka aja.

Aku tak tahu pulak sama ada dia tahu atau tak. Tapi bila darjah 6 makin ramai pulak jejaka suka dekat dia. Ahh, muncul perasaan cemburu, iri hati dan sebagainya. Tapi aku sabar! Aku berusaha utk dapatkan dia. Tapi konklusinya, setelah satu tahun aku tewass! ya TEWAS!

Aku malas nak ingat dah sebab aku kecewa gila sampai sekarang! Aku dah takut nak suka dekat orang sebab takut dikecewakan dan bertepuk sebelah tangan lagi.

Tapi ya bila aku bukak hati balik last year jadi macam ni lah. Even sekarang pun jadi lagi macam ni. Aku rasa ok hafifi stop. Jangan mudah sangat nak suka kan orang tu orang ni. Just anggap kawan senang. Aku malu gilaaaaaa bila dapat tau kita yg lebih2 padahal dia tak -____-

Fine, aku janji tak akan suka kan sapa-sapa sampai aku betul-betul bekerjaya, cukup duit, rumah dan kereta. Hehe.


Amin! :)

Entry bawah ni boleh padam GRRR! 

0 Responses on "#CINTA ITU BUTA! :D"

Post a Comment